حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی در مشهد مقدس،حلقه شهید احمدی روشن

و الفجر، و لیال عشر، و الشفع و الوتر، و الیل اذا یسر...

حلقه ارتباطی الگوی پیشرفت اسلامی در مشهد مقدس،حلقه شهید احمدی روشن

و الفجر، و لیال عشر، و الشفع و الوتر، و الیل اذا یسر...

بسم الله الرحمن الرحیم

به فضل الهی ششمین و هفتمین جلسات بحث و بررسی مفاهیم اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی در حرم امام رضا علیه السلام منعقد گردید.


در این جلسات که در روزهای جمعه مورخ نهم و شانزدهم آبان ماه برگزار شدند، ضرورت پرداختن به مسئله حیاتی الگوی پیشرفت به عنوان اولویت اصلی نظام مبارک جمهوری اسلامی در دراز مدت، برای دست یافتن به دولت اسلامی و تحقق نظامات اجتماعی اسلام در میان جمعی از نخبگان انقلابی مورد تفاهم واقع شد.

در این جلسات ضمن اشاره به لزوم مدیریت تحولات به عنوان راهکار تعامل با تحولات عرفی و اجتماعی و بررسی دیدگاه‌های موجود  شرایط فعلی در چگونگی مدیریت تحولات، مفهوم نظام سازی اسلامی به عنوان دیدگاه انقلاب اسلامی برای تعامل با تحولات و رسیدن به ثبات اجتماعی، مورد تبیین قرار گرفت.

همچنین با بررسی مراحل پنج گانه انقلاب اسلامی و تبیین جایگاه نظام سازی به عنوان عنصر کلیدی در این مراحل، اهمیت تولید الگوی پیشرفت اسلامی به عنوان نقشه جامعی برای نظام سازی تفصیلی و عبور از ساختارهای توسعه محور فعلی، مشخص و معین گردید.

لازم به ذکر است که در این سلسله جلسات، پاسخ به سؤال کلیدی «چگونه از مرحله دولت اسلامی به مرحله جامعه اسلامی منتقل شویم؟» در قالب بسته بحثی «جهت حرکت انقلاب اسلامی» به دغدغه مندان و نخبگان انقلاب اسلامی گزارش داده می‌شود؛ به حول و قوه الهی.

گزارش تصویری




۹۳/۰۸/۱۶

نظرات  (۱)

۲۸ آبان ۹۳ ، ۲۰:۵۲ مرتضی طاهری
سلام ، موفق و موید باشید .
پاسخ:
سلام برادر
ممنون و متشکر

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">